Familiemiddag på torget
Innbyggertorget og frivilligsentralen inviterer til gratis familiemiddag - for alle en - gang i måneden. Første middag er onsdag 22. april kl. 15.00.Innbyggertorget og frivilligsentralen inviterer til gratis familiemiddag - for alle en - gang i måneden. Første middag er onsdag 22. april kl. 15.00.
Velkommen til gratis middag sammen med oss! Vi spiser sammen på torget utenfor Knutepunkt Fjell, og vi serverer til «gryta» er tom. Ta på deg godt med klær, ta med naboen, familie og venner, og gjerne noe å sitte på! Velkommen![]()
Del på:
Flere nyheter